Find din pukkode

Har du indtastet forkert pinkode 3 gange i træk, bliver mobilen helt automatisk spærret. Og kun din pukkode kan låse den op.

Når du har indtastet din pukkode, bliver din pinkode nulstillet, og du bliver bedt om at indtaste en ny 4-cifret kode.

Pukkode udleveres af telefoniansvarlig i virksomheden

Telefoniansvarlig finder pukkoden til en medarbejder i OneScreen Business.

Løs din opgave i selvbetjening

Telenor Erhverv har gjort selvbetjening nemt og hurtigt, så du selv kan løse næsten alle opgaver med det samme. 

Læs om OneScreen Business

Guide til at finde pukkode i OneScreen Business: 

  • Log på OneScreen Business 
  • Tryk på menupunktet "Abonnementer" 
  • Find det abonnement som du skal finde pukkoden til og tryk på "Se detaljer" 
  • Tryk på fanen "SIM"
  • Pukkoden står på kortet for hvert SIM-kort

Kan du ikke logge på selvbetjening og finde pukkoden, får du fat i den her:

  • Ring til Kundeservice på 72 120 000 og få den tilsendt med posten
  • Besøg en af vores butikker og få den udleveret - husk billedlegitimation samt bevis for at du er ansat i firmaet, som pukkoden tilhører

Hjalp denne side dig?

Tak, fordi du giver os besked om det.

Vi vil sætte stor pris på, hvis du vil fortælle os hvorfor, artiklen ikke hjalp dig.

Tak for din feedback.