Opsig erhvervsabonnement

Vil du opsige enkelte abonnementer, tillægsprodukter eller services

For at opsige enkelte abonnementer, tillægsprodukter eller services, skal du logge på selvbetjeningsportalen OneScreen Business. 

Løs din opgave i selvbetjening

Telenor Erhverv har gjort selvbetjening nemt og hurtigt, så du selv kan løse næsten alle opgaver med det samme. 

Læs om OneScreen Business

Guide til opsigelse af abonnement i OneScreen Business: 

  • Log på OneScreen Business 
  • Tryk på menupunktet "Abonnementer" 
  • Find det abonnement som du skal opsige og tryk på "Se detaljer" 
  • Tryk på "Opsig abonnement"
  • Vælg hvornår abonnementet skal opsiges fra. 

Guide til opsigelse af service eller tillægsprodukter i OneScreen Business: 

  • Log på OneScreen Business 
  • Tryk på menupunktet "Abonnementer" 
  • Find det abonnement som du skal opsige services for og tryk på "Se detaljer" 
  • Tryk på fanen "Services"
  • Tryk på knappen "Rediger ekstra services" 
  • Tryk "Annuller service" ved den eller de services du ønsker at opsige. Er knappen ikke vist på en services, er det fordi den er obligatorisk og derfor ikke kan opsiges
  • Tryk "Fortsæt"
  • Tilføj services, hvis du ønsker det (Efter opsigelse er bestilt,  kan det tage op til 15 minutter, før nye ordrer (på fx. services) kan oprettes for abonnementet)
  • Tryk "Fortsæt" igen 
  •  Tryk "Bestil" 

Hjalp denne side dig?

Tak, fordi du giver os besked om det.

Vi vil sætte stor pris på, hvis du vil fortælle os hvorfor, artiklen ikke hjalp dig.

Tak for din feedback.