Overdrag telefonnummer

Fra brugeren til virksomheden

Den telefoniansvarlige i virksomheden skal bestille overdragelsen ved at oprette en sag i OneScreen Business eller ringe til Telenor Kundeservice på 7212 0000. For at gennemføre overdragelsen har vi brug for følgende oplysninger:

• Abonnementsnummeret, som skal oprettes med.
• Brugernavnet, der skal angives på fakturaen.
• Kontonummeret, der skal faktureres på.
• Ønskede services på abonnementet.
• Overdragelsesdatoen.

Fra virksomheden til brugeren

Hvis en bruger ønsker at overtage sit erhvervsnummer, skal brugeren selv anmode om overdragelse. Ifølge GDPR kan virksomheden ikke bestille ejerskifte fra erhverv til brugeren. Nummeret, der ønskes overdraget, skal være frigivet fra en eventuel nummerserie, før brugeren kan bestille overdragelsen.

Når vi har modtaget anmodningen om overdragelse, vil virksomheden blive bedt om at bekræfte overdragelsen via et link, som vi sender på mail. Virksomheden har 14 dage til at bekræfte overdragelsen. Hvis vi modtager bekræftelsen rettidigt, vil nummeret blive flyttet på den valgte dato.

Løs din opgave i selvbetjening

Telenor Erhverv har gjort selvbetjening nemt og hurtigt, så du selv kan løse næsten alle opgaver med det samme. 

Læs om OneScreen Business

Hjalp denne side dig?

Tak, fordi du giver os besked om det.

Vi vil sætte stor pris på, hvis du vil fortælle os hvorfor, artiklen ikke hjalp dig.

Tak for din feedback.